'cause baby i'm an anarchist, you're a spineless liberal

image36

det är precis det jag tänkte ägna kvällen åt. hade planer på att dricka skallen i bitar så att allt som bara snurrar runt där nu skulle flyga ut, men eftersom jag jobbar på att vara en ANSVARSTAGANDE människa så tänker jag att det är bäst att låta bli. men ärligt, jag är så jävla less & besviken just nu, det finns liksom inte ord för det. men jag tänker att känslan av frustration/obehag/oförstående kommer att vändas till KAMP KAMP KAMP ganska snart. i'll stick with the union 'til every battle's won.

dagens goda nyhet, som faktiskt gjorde mig lite varm i stenen ett tag, är ju så klart domen mot "stureplansprofilerna". det trista är väl att jag direkt börjar tänka att det kommer en backlash, jag lovar. snart kommer det börja skrikas om rättsröta & stackars karlar som döms på förhand i media. aldrig får man vara riktigt glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback