jag känner hur eländet suger mig ned

ligger hemma & är magsjuk (IGEN! vad har jag gjort för fel? ÄR DU NÖJD NU GUD???), sjuk på det där otäcka sättet när all energi bara försvinner & hela kroppen värker & man har svårt att orientera sig. igår var jag så svag att jag trillade in i väggen & slog mig i huvudet, så nu har jag väl blödningar i hjärnan också. har i alla fall slutat kräkas nu, istället domnar händer & fötter bort & jag har hjärtklappning. vad är det för fel på kroppen? den måste reklameras, jag vill ha en ny.

sen tänkte jag att internet skulle pigga upp mig lite, nu när jag kan sitta upprätt en stund, men råkade läsa
det här. & nu känns det som att det där med att tyna bort i en hög av svettningar, kräks & kroppsvätskor faktiskt är rätt tilltalande jämfört med att behöva leva i samma värld som resten av mänskligheten.

Kommentarer
Postat av: lisa

stackars! fråga dina blodläkare om du inte kan få en organbaby som kan donera sin kropp till dig nästa gång du ska dit!

men ang glassen, jag fattar inte. tycker du illa om dom som är för eller dom som är mot eller hela diskussionen?

Postat av: lisa

eller ja, folks idioti i största allmänhet kanske.

2007-03-26 @ 20:37:42
Postat av: johanna

"Visst.. jag håller självklart med om lika lön för lika arbete och hela den biten, men vad är det engentligen fel på tjejer i rosa och pojkar i blått.. känns inte heller som om det är rätt väg att gå för att angripa problemet som ligger i vägen för utopin 'det jämlika samhället'"

kommer du ihåg inlägget om bo rothsteins debattartikel? i rest my case.

2007-03-27 @ 13:45:49
Postat av: Anonym

ja jag hittade den där härliga människan sen när jag läste sidan du länkat till (kanske borde göra det innan jag kommenterar nästa gång). det var henne jag skulle skriva ett hatinlägg om innan min syrra ringde och avbröt mig

2007-03-27 @ 16:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback