dagbok på internet!

hej bloggen! snart bär det av mot varmare breddgrader (bussen till skavsta går kl FYRA på morgonen imorgon = ingen idé att gå & lägga sig = dans & sprit hela natten?). BARCELONA HERE I COME! jag har inhandlat det mest nödvändiga inför resan (somrig liten skjorta med blommor på + solglasögon), nu ska jag ta itu med storstädningen av mitt hem eftersom det kommer en främmande människa hit som ska bo här nästa vecka & ta hand om mimi. börjar känna mig lite obekväm med hela arrangemanget, FRÄMMANDE MÄNNISKOR liksom, finns ju inget som jag har svårare att hantera. måste alltså städa så det blänker + gömma alla viktiga grejer som de inte ska få tag på typ gamla dagböcker, bankboken & knarket (hah NÄ BARA SKOJA!). måste även knata iväg med alla tomglas så att de inte tror att jag är alkoholist. det sjuka är att jag aldrig kommer träffa främlingen heller, eftersom hon kommer hit efter att jag har åkt & lämnar stan innan jag kommer hem. kan ju vara vem som helst, yxmördare till exempel, eller frireligiös. läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback