january brought a headache, in february it got even worse, & when you thought it couldn't get more awful - say hello to march

ååhhhh jag vill ha semester! måste åka bort bort, kanske till lissabon, budapest eller dricka sangria på kanarieöarna i en vecka. just get me out of here, jag behöver vila & sol & avslappning, inte fyra timmars sömn & vakna med blod & blåsor i munnen. måste råna banken eller vinna på lotto, måste ha PENGAR & tid & möjlighet. det är så bittert att jag inte klarar av att spara mina pengar, bittert att jag borde kunna ta mig härifrån men inte kan, bittert att det fantastiska livet med BETALD SEMESTER bara är fantastiskt i fyra veckor/år, bittert att jag bara gnäller, bittert att jag inte orkar.


Kommentarer
Postat av: lisa

det är bittert, bittert kamrat!

Postat av: lisa

OMG http://www.realtid.se/ArticlePages/200703/01/20070301140030_Realtid241/20070301140030_Realtid241.dbp.asp

2007-03-13 @ 17:34:36
URL: http://lisacs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback