i'm so tired i can't sleep

jag vet att jag lovade ett bra & seriöst inlägg, men jag orkar bara inte. är så trött att jag i morse misstog hårvax för body butter. lyckades smörja in halva kroppen innan jag insåg felet. kan man få intravenösa vitaminer eller liknande? det här funkar ju inte längre, jag = zombie. ska be om att få kolla järn- & b12-värden nästa gång jag är & hänger på kemlabb på s:t göran.

& ikväll kommer siska med tåget från gbg, det är spelning på debaser med melvins & jag kan inte banga. dels för att vi har köpt biljetter för dyra pengar, dels för att jag aldrig skulle förlåta mig själv om jag missade bandet som kurt cobain roddade åt innan han blev rich & famous. känns ju dessutom lägligt just den här veckan.


Kommentarer
Postat av: liza

en morgon var jag så trött att jag bara greppade första bästa runda sprayflaska på byrån inför hårtuperingen och insåg efter ganska många spraydoser att det var skoimpregnering....

Postat av: johanna

haha det känns fint att det inte bara är jag.

2007-04-07 @ 00:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback