i'm gonna make it thru this year, if it kills me

döden döden, jag är trött & ur form & hatar väldigt mycket idag. men inte på det där kreativa sättet utan bara på ett jobbigt gnälligt sätt så att ingen vill ha med mig att göra. hela dagen förpestades dessutom av dessa ständiga IDIOTER som jag måste hantera i min yrkesvardag. fattar inte hur vissa människor klarar av att leva sina liv, hur tar de hand om sig själva liksom när de inte ens klarar av basala saker som att betala sina jävla räkningar/medlemskap/whatever på ett korrekt sätt & sedan KOMMA IHÅG DET efteråt? gud, hatet. jag borde verkligen inte ha ett servicejobb, det gör allt för mycket för att spä på människoföraktet.

men mitt i min miserabla arbetsdag tog min inre afrikaentusiast helt plötsligt över & bestämde sig för att söka distanskurser till höstterminen:

1. SH-39032 - Det moderna Afrika 10p Blandade tider,
Distans, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Södertörns högskola, Huddinge
2. SH-39023 - Postkoloniala perspektiv på aids 5p Blandade tider,
Distans, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Södertörns högskola, Huddinge

det är steg ett i den stora planen för att slippa slentrianliv & radhusångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback