nostalgia

satt just & läste klubbkalendariet i dn på stan, & måste åter igen fråga mig själv; vad fan är det för fel på folk?!
Ugglan - musiksällskapet
Live: Daniel Skoglund. Rundpingis, boule, film och Ugglan dj:er på Lysy Pingwin, Närkesgatan 6 - 8.

rundpingis? RUNDPINGIS?! alltså ärligt, det är nåt fel på folk i den här stan. jag vet att den här klubben tydligen är jävligt hipp & trendig & MYSIG & hej & hå, men nånstans måste man ju säga stopp. hur infantilt kan utelivet i stockholm bli egentligen? jag borde ta mitt medborgerliga ansvar & tala om för dom här individerna att det inte är okej. det vore ju kul om det nån gång kunde poppa upp en klubb med dålig belysning & obskyra grindband, istället för dom här jävla efter skolan-aktiviteterna där 20-plusare från sofo kan leka fritids i sina streetkläder för tusentals kronor. gaaah, jag blir galen. rundpingis? väx upp för fan. lär er supa som riktiga människor, istället för att återskapa er barndoms saftkalas. blir tokig på alla dessa avslappnade TOKERIER som följt i spåren av hatt & blås-eran. jag betackar mig för dylikt spex.

Kommentarer
Postat av: markus

men johanna, har du varit på ugglan?! dom där sofo människorna du snackar om är ju inte där. stället kryllar typ av jazzmusiker och annat obskyrt folk och RIKTIGT obskyr musik!

2007-02-02 @ 17:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback