så sjukt motiverad!

hade en sån där fantastisk studiedag på string tillsammans med vidar igår. älskar att lämna mitt hem med datorn & böckerna! älskar trådlöst nätverk! älskar att dricka sojalatte & facebooka med de andra medelklassbohemerna på söder! älskar att leva i framtiden!
älskar även mig själv eftersom jag är ett så begåvad & fantastisk människa. ska bli helt målinriktad & prestigehungrig, ska få vg på kursen & dazzle them with my wit! lär ju iofs inte bli särskilt svårt med tanke på konkurrensen (se tidigare inlägg).

Kommentarer
Postat av: lisa

men problemet är ju att den sortens männsikor aldrig FATTAR när man är fantastisk! de tycke rbara man är cp istället och så framstår man själv som idioten fast det så uppenbart är tvärtom! hemskt!

Postat av: johanna

jag skiter i om de fattar, huvudsaken är att de kursansvariga lärarna gör det. i'm not under any obligation to change the world.

2007-09-20 @ 17:35:21
URL: http://aneurysm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback