desperate housewife

vet ni vad jag har gjort idag?! jo det ska jag tala om, jag har studerat & läst flitigt i sex timmar. sen har jag ägnat ca en & en halv timme åt att skriva inlägg till kursens interaktiva klassrum (eh okej, diskussionsforum). jag har dessutom tvättat kläder, städat & diskat. AND ALL OF THIS IN HIGH HEELS! avslutade det hela med att kolla på grey's anatomy. projekt Riktig Kvinna går väldigt bra just nu.
har dessutom fått en liten turkisk väska med små turkiska presenter av min far, bl a en haschpipa & de här vackra örhängena i form av flip flop-sandaler:

image34

imorgon ska jag på spelning, tyvärr hinner jag nog inte bli klar med den fantastiska groupiepresenten som jag håller på att tillverka. den började som ett skämt (korsstygnspatch) men jag beräknade storleken fel så det blev en bonad istället. måste bara överlämna den på ett sätt så att jag inte framstår som fullständigt galen &/eller överambitiös.

image35

Kommentarer
Postat av: liza

så jääävla snögg!! =D

Postat av: johanna

visst är den VACKER? kolla på facebook, där finns mina andra små underverk. eller en del av dem i alla fall.

2007-10-12 @ 10:28:04
URL: http://aneurysm.blogg.se
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Du hade väl ett fint underklädesset & perfekt lagt make-up också? I sådana fall: goooooood woman!

2007-10-13 @ 22:24:31
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: johanna

nja, perfekt make up är nog nästa steg. men jag blev väldigt sugen på att skaffa mig ett matchande set med trosor + linne, att krypa runt i sängen med.

2007-10-14 @ 14:53:07
URL: http://aneurysm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback