mandioca

alltså seriöst, MANIOKCHIPS! med vitlökssmak! det nya heta bland snacksen, jag lovar. ska aldrig äta nåt annat. & när jag kom hem idag hade EN LITEN MÄNNISKA varit här & DISKAT åt mig! the happiness! den lilla människan var så klart min far pedanten, som hade lånat datorn under dagen (nu ägnar han sig åt att ringa mig & låtsas vara kristina lugn, den mannen är en oändlig källa av underhållning).

annars är det mest planeringen av SEMESTERN som tar upp min tid, kan inte jobba utan måste sitta & maniskt leta sista minuten-biljetter till solen, värmen, avkopplingen. som vi brukar säga, i'm tired of this shit & i just can't take it anymore, fuck this city it never helped me anyway.

Kommentarer
Postat av: LISA

jag har precis ägnat timmar åt betapet (jag vann som vanligt) & letande efter resan. reseguiden.se är min nya bästa kompis. även ett soundtrack till semestern är under konstuktion, jag tänker mig magaluf & magnus uggla till crazyfesterna på balkongen & kanske något jazzigt till eftermiddagssessionerna med romanen. vi skulle kunna gå klädda i stora tygsjok & stråhattar! oh, semester är det bästa som hänt.

2007-03-14 @ 23:23:07
Postat av: johanna

ja det kan bvli hur stort som helst! *visar med kroppsspråket*

jag har tygsjok hemma, kan ordna nåt kaftanliknande av dem?

2007-03-14 @ 23:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback