önskelista

jag snubblade över den här FANTASTISKA bloggen för några dagar sen. hon verkar vara en vettig tjej, ska ju bli bibliotekarie & allt (vad är dealen med att bli bibliotekarie förresten, alla ska bli det nu för tiden? bibliotekarie är nog 2007 års lärare. mental note to self: kolla med siska om hon känner den där människan). det dumma är att inlägget om bokrean får mig att vilja spenadera alla dom där pengarna som jag inte har på t ex bokus.com.

böcker jag skulle köpa om jag hade obegränsade tillgångar just nu:

jeffrey weeks - making sexual history
klas östergren - gangsters
karin johannisson - den mörka kontinenten
sylvia plath - dagböcker & anteckningar 1950-1962
bodil malmsten - hör bara hur ditt hjärta bultar i mig
david t. courtwright - drogernas historia
moa-lina croall - sen tar vi berlin
robert aldrich - gay: en världshistoria
martina lowden - allt

ja & sen tusen andra så klart. gud, det är som porr. haha jag porrsurfar på bokus.

Kommentarer
Postat av: Hedwig

Johannisons är grymt intressant..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback