screw world peace, i want a pony!

jag ger er en bit av min barndom:

 

har varit i mammas förråd & fotat grejer som ska krängas på blocket + loppis. shurgards förrådsanläggning ute i högdalen liknar mest ett gated community från typ sydafrika, komplett med murar, eldrivna grindar & koder som ska knappas in överallt. där inne är det dessutom upplagt för skräckfilmsscenario om man råkar gå vilse & hamnar i armarna på nån hälare som använder sitt förråd till att förvara stöldgods & kokain.

 

vi insåg dessutom ganska snart att det där med att hyra ett bord på random loppis inte kommer att räcka, vi måste typ lägga vantarna på en mindre förort för att få plats med alla saker som ska säljas.

annars är allt som vanligt igen, jag är världens sämsta student utan diciplin & moral. känns ju jävligt bra att jag har tagit ledigt en dag i veckan i flera månader, bara för att spendera den med att ha ångest över allt jag inte har gjort. skyller dock på bokus som inte skickat min bok förrän idag ALLT ÄR DERAS FEL! min brist på effektivitet idag har inget med att göra gårdagens sektionsöl med tillhörande fylla, förnedring & fyllerimeddelanden till kreti & pleti. imorgon måste jag jobba igen & hela mitt väsen skriker bara VILL INTE eftersom stämningen är så sjukt obehaglig där just nu, men det finns liksom inget alternativ. no retreat, no surrender, this is war.

Kommentarer
Postat av: lotta

lycka till!

2007-10-04 @ 10:23:39
Postat av: liza

Du har inte törhända ett köksbort stående där i röran?
Mitt från IKEA börjar dö....

Postat av: johanna

jo faktiskt! ett handgjort slagbord, ganska stort. du ser det skymta på bilden här ovanför, under en stol.

2007-10-08 @ 12:12:47
URL: http://aneurysm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback