hej alla arbetskamrater som har googlat sig hit! kul att ni kunde komma! (aka THE PAIN OF LIVING)

dricker öl & är förbannad (nej jag vet, inte särskilt konstruktiv problemlösning, men fan vad mycket bättre det känns). Måste. Byta. Jobb. det spelar liksom ingen roll hur det går med hela den här jävla historien. det känns skittrist eftersom jag (oftast) älskar mitt jobb & känslan av att vara del av nåt som är större än livet. men tyvärr är det ju enda lösningen, eftersom jag inte befinner mig tillräckligt högt upp i hierarkin för att utnyttja min ställnig till att utmanövrera folk jag har en personlig beef med... kan ju inte låta bli att undra hur det står till med maktanalysen hos folk som är så jävla konflikträdda att de hellre blir av med en obekväm anställd genom så pass fula metoder än konfronterar problemet & försöker lösa det. vem är det egentligen som har problem med sin ledarroll liksom?

HUR SOM HELST, ikväll ska jag koppla bort livet & koncentrera mig på att ha roligt (yeah right). imorgon är det födelsedagsfirande hemma hos mig (förfest + nån slags utgång). om du känner att du borde vara bjuden så är du troligtvis det, hör av dig till mig eller kom till sthlms compton efter kl 19:00.

förresten, hata folk som inte svarar på sms/kollar mail/har koll på facebook. hur ska jag nu veta hur många som planerar att attendera min festlighet?

Kommentarer
Postat av: siska

http://www.youtube.com/watch?v=pdSbKSQYXgo

2007-10-19 @ 17:41:45
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Vad är egentligen grejen med utgång?

Postat av: johanna

vet inte, har aldrig fattat. jag hoppas på förfest som övergår i efterfest = bästa festen.

2007-10-19 @ 23:16:47
URL: http://aneurysm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback