kommentar: kreditvärdig

jaha, här sitter jag med kungens kreditupplysning på datorn. ÄLSKAR INFORMATIONSSAMHÄLLET!!! ÄLSKAR INTERNET SOM HAR GETT MIG SÅ MYCKET! kungen har varken betalningsanmärkningar, utmätning eller skuldsanering, däremot ett stort JA på innehav av fastighet. sammanräknad inkomst senaste taxeringsåret: 5 202 441 kr. jaha. förmögenhet: 219 800 620 kr. det är på riktigt så mycket pengar att jag har problem med att förstå hur det ska läsas ut. SÅ MÅNGA SIFFROR!!! blir helt kollrig i huvudet, det har jag i & för sig varit hela dagen, hela veckan, har drabbats av märkliga tvångstankar som "måste hälla kallt kaffe över kakan", "måste kasta mat omkring mig", "måste dunka huvudet i väggen". allt det här vore ju fine & dandy, för att inte säga NORMALT, om det hände i mitt eget hem, men så här på jobbet kan dylikt beteende leda till viss förvåning.

har fått mail från andra sidan jorden & nu är begravningen över & jag ska få kort på posten. märkligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback