it's only words, and words are all i have

jag vet att jag är sorgligt dålig på att uppdatera här & tyvärr kommer det nog fortsätta så ett tag till. det är lite mycket just nu skulle man kunna säga. men för att ni ändå ska få en inblick i mitt liv just nu ger jag er den fantastiska mina ord-listan från min nya mobil (bästa funktionen ever):

babe
bakfyllan
bakis
carmen
carro
bästholmen
cattis
bedes
allitteration
blogg
alströmergatan
aneurysm
body
continua
crille
aphos
broderiet
crustare
cv
bubbel
facebook
dadde
falafel
debaser
erik
ekorren
förefesta
förfest
fridhemsplan
fullersta
halldén
heron
hickar
högklackat
hood
hooked
gör't
hornstull
hörru
grunge
guernica
karaktärsdanande
jasså
jävla
jävlar
latte
liljeholmen
liza
klemar
joanna
löneslaveriet
kotten
kuratorn
mailat
nålar
manlighet
människobyn
map
medis
megafon
newson
nimbuz
mimi
nirvana
mobilen
onyktra
mycket
pain
sansad
pauline
sätra
peppen
siska
skanstull
skiten
sköndal
skype
socionom
snittar
spånga
professorsslingan
svältholmen
runkat
strejkvakt
syjunta
symaskinen
vaktat
vegomania
tesa
thc
vidrigaste
tobbe
toivo
tröttaste
twe
wolfbrigade

det säger liksom allt. tack sony ericsson, ni har gett mig så mycket.

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Men alltså.. Spånga?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback