winter womit disease

har spenderat ett par dagar med teven & kräksjuka som sällskap. det är verkligen inget jag vill rekommendera till nån, LÄNGTAR fan tills jag får jobba igen. måste dessutom sluta med teven, inte nog med att alla program gör mig upprörd/förslöad/dum i huvudet, det jävla GRÅTANDET tar ju aldrig slut. först sa dom att det var kortisonet som gjorde mig gråtmild & emotionell, men nu är det tydligen bristen på kortison som har samma verkan. teveprogram jag har gråtit till på senaste tiden:
bygglov
extreme home makeover
the amazing race
nyheterna
hallmarkfilm om förrymda tonåringar
hallmarkfilm som utspelade sig i kenya
room service
the oc
laguna beach (mest av frustration, men endå)
tv-sporten (världscup i hoppning!)

det är bara ett axplock (wierd uttryck förresten) men ni fattar nog. jag verkar ju ha en sjukt låg gråttröskel när det gäller såna där "bygg om mig"-program, tror att det beror på att folk alltid blir så rörande GLADA mot slutet. jag menar, jag hatar ju t ex han den skrikige jäveln i EHM precis som alla andra, men jag kan liksom inte låta bli att bli en skakande liten hög av känslomässighet när han i början av programet pratar om den fina familjen som ska få nytt hus, om alla deras misslyckanden & motgångar i livet men att de HÅLLER ÄNDÅ IHOP & ÄLSKAR VARANDRA & DET ÄR JU DET SOM RÄKNAS! fy fan, om jag måste se en till blind dvärg som får ett nytt jävla VÄLFÖRTJÄNT mansion byggt åt sig så kommer jag nog ta livet av mig av ledsamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback